مدیریت پروژه و طرح
مدیریت طرح در واقع چارچوبی مناسبی را برای مدیریت گروهی از پروژه ها و کارهای مرتبط با هم ایجاد میکند در حالی که امکان انجام آن پروژه ها و کارها بصورت انفرادی مقدور نمیباشد. برخلاف پروژه ها که خصوصیت منحصر بفرد و موقتی دارند، طرح ها اصولا بزرگ، پیچیده و طولانی مدت هستند. در واقع تفاوت اصلی آنها در مدیریت و پاسخ به عدم قطعیت و تغییرات است. طرح مجموعه ای از پروژه های مرتبط با هم می باشد.
امروز با توسعه پروژه ها، مدیریت و به ثمر رساندن آنها نیز پیچیده شده و به سازمان اجرایی با توان فنی و نظام اجرایی متناسب با آن نیازمند میباشد که ضمن تجهیز و ساماندهی کامل منابع، توانایی نظارت و مدیریت بر آنها را نیز داشته باشد.
- یکپارچگی در تعریف پروژه
- کاهش زمان اجرای پروژه
- تقویت نظارت و کنترل اجرای پروژه
- افزایش کیفیت پروژه و اطمینان از نتایج پروژه
- کاهش ریسک اجرای پروژه
- بهرهبرداری بهینه از فناوری اطلاعات در ایجاد پایگاه دانش پروژه
- ایجاد همافزایی در اجرای پروژههای مختلف
- انتخاب مجریان دارای قابلیتهای منطبق با نیاز هر پروژه
در صورتی که درخواست مدیریت پروژه و یا مدیریت طرح عمرانی مرتبط با حوزه فعالیت های سازمان را دارید؛ لطفا از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.