مدیریت پروژه و طرح

مدیریت طرح در واقع چارچوبی مناسبی را برای مدیریت گروهی از پروژه ها و کارهای مرتبط با هم ایجاد می­کند در حالی که امکان انجام آن پروژه ها و کارها بصورت انفرادی مقدور نمی­باشد. برخلاف پروژه ها که خصوصیت منحصر بفرد و موقتی دارند، طرح ها اصولا بزرگ، پیچیده و طولانی مدت هستند. در واقع تفاوت اصلی آنها در مدیریت و پاسخ به عدم قطعیت و تغییرات است. طرح مجموعه ای از پروژه های مرتبط با هم می باشد.

امروز با توسعه پروژه ها، مدیریت و به ثمر رساندن آن‌ها نیز پیچیده شده و به سازمان اجرایی با توان فنی و نظام اجرایی متناسب با آن نیازمند می‌باشد که ضمن تجهیز و ساماندهی کامل منابع، توانایی نظارت و مدیریت بر آنها را نیز داشته باشد.

  • یکپارچگی در تعریف پروژه‌
  • کاهش زمان اجرای پروژه‌
  • تقویت نظارت و کنترل اجرای پروژه
  • افزایش کیفیت پروژه‌ و اطمینان از نتایج پروژه‌
  • کاهش ریسک اجرای پروژه‌
  • بهره‌برداری بهینه از فناوری اطلاعات در ایجاد پایگاه دانش پروژه‌
  • ایجاد هم‌افزایی در اجرای پروژه‌های مختلف
  • انتخاب مجریان دارای قابلیت‌های منطبق با نیاز هر پروژه

در صورتی که درخواست مدیریت پروژه و یا مدیریت طرح عمرانی مرتبط با حوزه فعالیت های سازمان را دارید؛ لطفا از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.